Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5223
Назва: Creativity - prequisite for the development and quality of human life
Інші назви: Творчість як умова розвитку і якості життя людини
Творчество как условие развития и качества человеческой жизни
Автори: Daszykowska, A.
Бібліографічний опис: Палієнко А. М. Система вправ для формування іншомовної медіакомпетентності майбутніх журналістів [Текст] / А. М. Палієнко, М. Г. Семенова // Наукові записки тернопільського національного педагогічного університету Імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та Ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2015. – № 1. – С. 105–111. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття «якість життя», що вивчається різними галузями науки. Показано, що педагогіка розглядає людське життя через призму постійних змін у ньому, які супроводжуються перетвореннями людини і створенням різних способів взаємодії і балансу між людиною та оточуючим середовищем. Встановлено, що їхнє спрямування залежить від світогляду людини і тієї ролі, яку особистість приймає на себе, а також цінностей, які вона визначає у своєму житті: саме тут постає питання якості життя. З педагогічної точки зору якість життя визначається задоволенням від життя, що досягається через реалізацію цінностей, які становлять основу людських прагнень і цілей. Встановлено, щоби впливати на якість свого життя, людина повинна виконати одну умову — бути творцем, а не лише відтворювачем. Здійснено спробу дати відповідь на питання про роль творчості у формуванні особистості та її якості життя. Доведено, що свідоме застосування власного потенціалу і творчості дає змогу людині самореалізуватись і сприяє її задоволенню від життя.
Рассмотрено понятие «качество жизни», которое изучается разными отраслями науки, в т. ч. педагогикой. Показано, что эта дисциплина рассматривает человеческую жизнь под углом постоянных изменений в ней, которые сопровождаются преобразованиями в человеке и созданием различных способов взаимодействия и баланса между человеком и внешней средой. Установлено, что их направление зависит от мировоззрения человека и той роли, которую личность принимает на себя, а также ценностей, которые она определяет в своей жизни: именно здесь возникает вопрос о качестве жизни. С педагогической точки зрения качество жизни определяется удовлетворением от жизни,которое достигается благодаря реализации ценностей, которые составляют основу человеческих устремлений и целей. Однако чтобы влиять на качество своей жизни, человек должен выполнить одно условие — быть творцом, а не только воспроизводителем. Сделана попытка дать ответ на вопрос о роли творчества в формировании личности и качества ее жизни. Доведено, что сознательное использование собственного потенциала и творчества дает человеку возможность для самореализации и содействует ее удовольствию от жизни.
The notion o f life quality has been observed in numerous fields o f science including pedagogy. This discipline perceives human life in the light o f continuous changes that are accompanied by the transformations the man him self and the creation o f various ways o f interactions and balance between them and the urrounding world. Their direction depends on human vision o f life and the role man accepts to play in it as well as the value that is ascribed by man to his life — here appears the question concerning the quality o f life. From pedagogical point o f view quality o f life is indicated by satisfaction with good life achieved throughout the realization o f the values that constitute the basis fo r any human pursuit and objectives. Nevertheless, in order to influence one’s own life quality man must fulfil a necessary condition that is to be a creator not ju st a reproducer. In the paper herein there has undertaken an attempt to answer the question concerning the role o f creative activity in the development o f man and the quality o f human life. It turns out that conscious application one’s own potential and creative activity enables the man to become self-realized and favours the satisfaction with life.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5223
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2015, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Daszykowska.pdf160,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.