Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/70| Название: | Використання методу проектів під час вивчення курсу «Сіт в навчальному процесі» студентами філологічного факультету та факультету іноземних мов | 
| Другие названия: | Использование метода проектов при изучении курса «Сит в учебном процессе» студентами филологического факультета и факультета иностранных языков Using the projects method in course of «Sit in the educational process» by the students of philology faculty and foreign languages faculties | 
| Авторы: | Генсерук, Галина Романівна Бойко, Марія Миколаївна Залюбовська, Людмила Олійник, Людмила | 
| Библиографическое описание: | Використання методу проектів під час вивчення курсу "СІТ в навчальному процесі" студентами філологічного факультету та факультету іноземних мов / Г. Генсерук, М. Бойко, Л. Залюбовська, Л. Олійник // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 1. – С. 114-120. | 
| Дата публикации: | мар-2011 | 
| Издательство: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | 
| Ключевые слова: | сервіси Web 2.0 блог метод проектів | 
| Краткий осмотр (реферат): | Розглянуто основні підходи щодо організації навчальній діяльності студентів з використанням методу проектів, визначено вимоги до використання методу проектів у навчальній діяльності студен-тів та класифікацію проектів, проаналізовано сутність та структуру освітніх веб-ресурсів, шляхи їх використання майбутніми учителями в професійній діяльності, наведено приклади освітніх ресурсів, створених студентами під час проходження комп’ютерної практики. Рассмотрены основные подходы к организации учебной деятельности студентов с использовани-ем метода проектов, определены требования к использованию метода проектов в учебной деятельно-сти студентов и классификацию проектов, проанализированы сущность и структуру образовательных веб-ресурсов, пути их использования будущими учителями в профессиональной деятельности, приведены примеры образовательных ресурсов, созданных студентами во время прохождения компьютерной практики The main learning approaches with the usage of the project method are discussed; the requirements for the method in students’ learning process and the classification of projects are determined; the essence and struc-ture of educational web resources and their usage in professional activities of future teachers are analyzed; ex-amples of educational resources created by students during the computer practice are given. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/70 | 
| Владелец авторского права: | © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" | 
| Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені  Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011,  № 1 Наукові публікації працівників кафедри інформатики і методики її викладання | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Genseruk_Bojko.pdf | 752,33 kB | Unknown | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

