Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7306
Назва: Проблема інтегрованого формування у студентів англомовної компетентності в читанні та говорінні
Інші назви: Проблема интегрированного формирования в студентов англоязычной компетентности в чтении и говорении
The issue of the integrated formation of students’ English competence in reading and speaking
Автори: Добровольська, Наталія
Бібліографічний опис: Добровольська, Н. Проблема інтегрованого формування у студентів англомовної компетентності в читанні та говорінні / Наталія Добровольська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2016. – № 4. – С. 222–227. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: інтегроване навчання
читання
говоріння
англомовна компетентність
мовленнєва діяльність
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему інтегрованого формування англомовної компетентності в читанні і говорінні. Описано принципи, в основі яких лежить ідея інтегрованого навчання видів мовленнєвої діяльності. Вказано, які ідеї необхідно враховувати в процесі розробки методики інтегрованого формування в студентів англомовної компетентності в читанні та говорінні: одночасне формування навичок та вмінь читання і говоріння; трактування читання і говоріння як цілей і засобів навчання; підготовка студентів до усного мовленнєвого висловлювання на основі роботи з текстом; використання текстів з метою створення інформаційної та лінгвістичної основи висловлювання; врахування особливостей професійного дискурсу; ретельний відбір текстового матеріалу; залучення механізму переносу навичок і вмінь читання та говоріння; письмова фіксація інформації, власних ідей; оволодіння лінгвосоціокультурними знаннями і вміннями паралельно з навчанням читання та говоріння.
Рассмотрена проблема интегрированного формирования англоязычной компетентности в чтении и говорении. Описаны принципы, в основание которых положена идея интегрированного обучения видов языковой деятельности. Указаны идеи, которые должны быть учтены в процессе разработки методики интегрированного формирования у студентов англоязычной компетентности в чтении и говорении: одновременное формирование навыков и умений чтения и говорения; трактовка чтения и говорения как целей и средств обучения; подготовка студентов к устному речевому высказыванию на основании работы с текстом; использование текстов с целью создания информационной и лингвистической основы высказывания; учет особенностей профессионального дискурса; тщательный отбор текстового материала; использование механизма переноса навыков и умений чтения и говорения; письменная фиксация информации и собственных идей; овладение лингвосоциокультурными знаниями и умениями параллельно с обучением чтению и говорению.
The article analyses the investigations on the problem of integrated formation of students English competence in reading and speaking. The author observes the chronology of development of the methodological trends in integrated teaching foreign languages with emphasis on reading and speaking. The principles which are based on the idea of the integrated teaching of the four skills have been described. On the basis of modern scientific literature analysis the fundamental ideas of the methodology of integrated formation of students English competence in reading and speaking have been grounded: integrated formation of students English competence in reading and speaking presuppose parallel formation of reading and speaking skills; reading and speaking are both a goal and a means of teaching; text activities should prepare students for speaking activities; texts should be used to create linguistic and information basis of the utterance; features of professional discourse must be considered; textual material should be selected carefully; the mechanism of transfer of reading and speaking knowledge and skills should be used; written record of certain information and own ideas must be encouraged; simultaneous forming of linguosociocultural knowledge as well as reading and speaking skills should be practised.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7306
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dobrovolska.pdf541,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.