Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8123
Title: Поняття та зміст соціально-педагогічної профілактики агресії підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі
Other Titles: Concept and contents of social and pedagogical prevention of aggression among teenagers at secondary school
Authors: Гайдамашко, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Гайдамашко, І. Поняття та зміст соціально-педагогічної профілактики агресії підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Ірина Гайдамашко // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 633–636. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Abstract: У статті запропоновано авторське визначення поняття «соціально-педагогічна профілактика агресії підлітків». Розкрито зміст соціально-педагогічної профілактики агресії учнів підліткового віку у шкільному середовищі. Охарактеризовано підходи, об’єкти, суб’єкти, етапи, технології, форми та методи соціально-педагогічної профілактики агресії підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі.
The article presents author’s vision of social pedagogic prevention of teenagers’ abuse. The contents of social pedagogic prevention of aggression of teens at school environment are outlined. The essence of objects, subjects, stages, technologies, forms and methods of social pedagogic prevention of aggression of teenagers at general educational establishment are examined.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8123
Appears in Collections:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Haidamashko.pdf337,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.