Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8141
Назва: Інноваційні форми та методи роботи з питань попередження насильства та жорстокого поводження серед усіх учасників навчально-виховного процесу
Інші назви: Innovative forms and methods of prevention violence and abuse among all members of the educational process
Автори: Мараховська, Тетяна
Бібліографічний опис: Мараховська, Т. Інноваційні форми та методи роботи з питань попередження насильства та жорстокого поводження серед усіх учасників навчально-виховного процесу / Тетяна Мараховська // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 683–685. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Короткий огляд (реферат): У статті представлено використання інноваційних форм та методів роботи з питань попередження насилля та жорстокого поводження серед усіх учасників навчально-виховного процесу практичним психологом Житомирського міського ліцею при Житомирському державному технологічному університеті. Розкриваються причини виникнення конфліктних ситуацій, непорозумінь та, як їх наслідок – застосування насилля і жорстокого поводження з дітьми як у класних колективах, так і в родинах. Інформує ця стаття і про те, як за допомогою освітнього процесу, практичного психолога та самих учнів, можна сприяти покращенню ситуації та вихованню толерантних учнів, батьків та педагогів, розвиток усвідомлення і пошук шляхів вирішення будь-яких суперечок та непорозумінь мирним шляхом, використовуючи набуті під час просвітницько-профілактичної роботи знання та навички.
This article examines the psychologist practice of using innovative forms and methods of prevention of violence and abuse among all members of the educational process in the First City Lyceum at Zhytomyr State Technological University. The causes of conflicts and misunderstandings as a result of child abuse in both classroom groups and in families are analyzed. This article provides information on how to achieve progress and educate tolerant students, parents and teachers with the help of the educational process, psychologists and even students themselves, how to develop awareness and strive for peaceful resolution of any disputes and misunderstandings applying the knowledge and skills gained during education and prevention.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8141
Розташовується у зібраннях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marahovska.pdf400,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.