Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8266
Назва: Лінгводидактична модель формування англомовної лексичної компетентності у писемному спілкуванні майбутніх маркетологів
Інші назви: Лингводидактическая модель формирования англоязичной лексической компетентности в письменном общении будущих маркетологов
Linguodidactic Model of English Lexical Competence Formation in Written Communication of Prospective Marketers
Автори: Чорна, Ірина Михайлівна
Бібліографічний опис: Чорна, І. Лінгводидактична модель формування англомовної лексичної компетентності у писемному спілкуванні майбутніх маркетологів / Ірина Чорна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2017. – № 1. – С. 108–113. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: процес навчання
модель навчання
лінгводидактична модель формування АЛК у ПС ММ
структура лінгводидактичної моделі навчання
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Визначено лінгводидактичну модель та її компоненти для формування англомовної лексичної компетентності у писемному спілкуванні майбутніх маркетологів (АЛК у ПС ММ). Проаналізовано науково-методичну літературу з питань моделювання навчального процесу при формуванні іншомовної комунікативної компетентності, зокрема лексичної компетентності і компетентності у письмі. Розглянуто поняття процесу навчання, компонентів процесу навчання та моделі навчання. Обґрунтовано структурні елементи лінгводидактичної моделі: мету і завдання для поетапного формування рецептивних, рецептивно-репродуктивних і продуктивних навичок та вмінь; компетентнісний, інтегрований, проблемно-ситуативний, комунікативно-діяльнісний, аспектний підходи до навчання; дидактичні принципи (зв’язку навчання з життям, наочності, свідомості) і методичні принципи (комунікативності, професійної спрямованості) навчання; процесуальний і предметний компоненти змісту навчання; критерії відбору навчального матеріалу та підсистему некомунікативних і умовно-комунікативних вправ і завдань для формування АЛК у ПС ММ. На основі аналізу джерел та беручи до уваги компоненти формування фахової компетентності, нами розроблена і схематично зображена лінгводидактична модель формування АЛК у ПС ММ.
Определена лингводидактическая модель и ее компоненты для формирования у будущих маркетологов англоязычной лексической компетентности в письменном общении. Проанализировано научно-методическую литературу по вопросам моделирования учебного процесса при формировании иноязычной коммуникативной компетентности, в частности лексической компетентности и компетентности в письме. Рассмотрены понятия процесса обучения, компонентов процесса обучения и модели обучения. Обоснованно структурные элементы лингводидактической модели: цели и задачи для поэтапного формирования рецептивных, рецептивно-репродуктивных и продуктивных навыков и умений; компетентностный, интегрированный, проблемно-ситуативный, коммуникативно-деятельностный, аспектный подходы к обучению; дидактические принципы (связь обучения с жизнью, наглядности, сознатильности) и методические принципы (коммуникативности, профессиональной направленности) обучения; процессуальный и предметный компоненты содержания обучения; критерии отбора учебного материала и подсистему некоммуникативных и условно-комуникативних упражнений и заданий для формирования англоязычной лексической компетентности в письменном общении будущих маркетологов. На основе анализа источников и учитывая компоненты формирования компетентности, нами разработана и схематично изображена лингводидактическая модель формирования англоязычной лексической компетентности в письменном общении будущих маркетологов.
In spite of valid contribution of the scientists to the methodological studies, the unique linguodidactic learning model of foreign language communicative competence still doesn’t exist. Accordingly, the enveloping of such models for certain aspects of communicative competence is relevant nowadays. The article is devoted to elaborating and defining of linguodidactic model and it’s components for the formation of English lexical competence in written communication of prospective marketers. The methodological and scientific literature on modeling of the learning process while forming foreign language communicative competence, namely lexical competence and competence in written communication has been analyzed. Moreover, the structural components of linguodidactic model have been grounded. The structural components are: goal and objectives for gradual formation of receptive, receptive-reproductive and productive skills; competence approach, problem-situational approach, action-communicative approach, aspect approach to learning. Including principles of studying: didactic principles of connection of studying with life, visibility principle, consciousness principle and methodological principle of communicability and professionally oriented principle; procedural and substantive components of learning content, criteria of learning material selection and subsystem non-communicative and semi-conditionally-communicative tasks and assignments for English lexical competence formation in written communication of prospective marketers. On the basis of the analysis of the scientific sources on research issues and with the consideration of the components of the competence the linguodidactic model of English lexical competence formation in written communication of future marketing experts has been proposed and schematically depicted. The structure of elaborated model presents valuable aspects of the procedure of ELC in WC of PM formation, according to the stages of studying based on theoretical and methodological backgrounds.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8266
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2017, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chorna.pdf720,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.