Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/907| Название: | Сутність і структура професійної готовності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до організації позакласної роботи в школі | 
| Другие названия: | Сущность и структура профессиональной готовности будущего учителя изобразительного искусства к организации внеклассной работы в школе Nature and structure of professional preparedness of future teachers of fine arts in organizing extracurricular activity at school | 
| Авторы: | Базильчук, Леонід Володимирович | 
| Библиографическое описание: | Базильчук, Л. Сутність і структура професійної готовності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до організації позакласної роботи в школі / Л. Базильчук // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 39-45. | 
| Дата публикации: | июн-2009 | 
| Издательство: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | 
| Ключевые слова: | професійна готовність вчитель образотворчого мистецтва позакласна робота | 
| Краткий осмотр (реферат): | У статті проаналізовано кваліфікаційний, професіографічний, аксіологічний і системний підходи до розуміння сутності поняття «професійна готовність» в контексті підготовки фахівців-педагогів. Із позицій функціонального й професійно-педагогічного підходів стосовно конкретного педагогічного фаху визначено суть і структуру професійної готовності майбутнього вчителя до організації позакласної роботи в школі. В статье проанализирован квалификационный, профессиографический, аксиологический и системный подходы к пониманию сущности понятия «профессиональная готовность» в контексте подготовки специалистов-педагогов. Из позиций функционального и профессионально-педагогического подходов относительно конкретной педагогической профессии определенно суть и структуру профессиональной готовности будущего учителя к организации внеклассной работы в школе. In the article qualifying, professional graphic, acsyology and system approaches to understanding of essence of concept «professional readiness» is analysed in a context of preparation of experts-teachers. From positions of functional and professional-pedagogical approaches concerning a concrete pedagogical occupation, an essence and structure of professional readiness of the future teacher to the organization extracurricular work at school is defined. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/907 | 
| Владелец авторского права: | © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" | 
| Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2 | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Bazulchuk.pdf | 122,35 kB | Unknown | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

