Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/907
Название: Сутність і структура професійної готовності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до організації позакласної роботи в школі
Другие названия: Сущность и структура профессиональной готовности будущего учителя изобразительного искусства к организации внеклассной работы в школе
Nature and structure of professional preparedness of future teachers of fine arts in organizing extracurricular activity at school
Авторы: Базильчук, Леонід Володимирович
Библиографическое описание: Базильчук, Л. Сутність і структура професійної готовності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до організації позакласної роботи в школі / Л. Базильчук // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 39-45.
Дата публикации: июн-2009
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: професійна готовність
вчитель образотворчого мистецтва
позакласна робота
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано кваліфікаційний, професіографічний, аксіологічний і системний підходи до розуміння сутності поняття «професійна готовність» в контексті підготовки фахівців-педагогів. Із позицій функціонального й професійно-педагогічного підходів стосовно конкретного педагогічного фаху визначено суть і структуру професійної готовності майбутнього вчителя до організації позакласної роботи в школі.
В статье проанализирован квалификационный, профессиографический, аксиологический и системный подходы к пониманию сущности понятия «профессиональная готовность» в контексте подготовки специалистов-педагогов. Из позиций функционального и профессионально-педагогического подходов относительно конкретной педагогической профессии определенно суть и структуру профессиональной готовности будущего учителя к организации внеклассной работы в школе.
In the article qualifying, professional graphic, acsyology and system approaches to understanding of essence of concept «professional readiness» is analysed in a context of preparation of experts-teachers. From positions of functional and professional-pedagogical approaches concerning a concrete pedagogical occupation, an essence and structure of professional readiness of the future teacher to the organization extracurricular work at school is defined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/907
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bazulchuk.pdf122,35 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.