Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/971
Title: Сучасні підходи до використання в навчальному процесі методів виробничого навчання
Other Titles: Современные подходы к использованию в учебном процессе методов производственного обучения
Modern approaches to educational use of methods of industrial training
Authors: Михнюк, Марія Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): Михнюк, М. Сучасні підходи до використання в навчальному процесі методів виробничого навчання / М. Михнюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль, 2009. – № 3 : Спецвипуск. – С. 136-139.
Issue Date: May-2009
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: сучасний підхід
метод
виробниче навчання
Abstract: У статті розглянуто сучасні підходи до застосування комплексу методів виробничого навчання в професійно-практичній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів. Охарактеризовано вказані методи за ознакою джерела інформації.
В статье рассмотрены современные подходы к применению комплекса методов производственного обучения в профессионально-практической подготовке учащихся профессионально-технических учебных заведений. Охарактеризованы указанные методы по признаку источника информации.
The article discusses current approaches to the use of complex methods of industrial training in vocational and practical training of students of vocational schools. Characterizes the mentioned methods are based sources of information.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/971
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muxnyk1.pdf92,69 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.