Просмотр собрания по группе - Тема image

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я или введите несколько первых букв:  
Результаты 34 по 46 из 46 < назад 
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Творчість Т. Шевченка в літературно-критичному дискурсі Б. ЛепкогоТкачук, Олександр Миколайович
2013Тенденції зображення образів духовних діячів у прозі Марка ВовчкаПриліпко, Ірина
2015Теоретичні та практичні аспекти державного брендингу Іспанії – “Мarca España”Матлай, Любава
2023Теоретичні та практичні аспекти формування професійного іміджу в процесі розвитку професійно-мовленнєвої компетентності студентів коледжівСорока, Ольга Вікторівна; Калаур, Світлана Миколаївна
2019Феномен іміджу у сучасній лінгвістиціІванців, Орислава Володимирівна
2017Фольклорні ремінісценції воєнних поезій Б. Лепкого (з історії народного життя пісень «Що то за грім, осінній грім», «Чи то буря, чи то грім»)Кузьменко, Оксана
2018Харизма особистості Андрія КузьменкаКонвалюк, Уляна
2013Художнє втілення морально-етичної проблематики у малій прозі Ростислава ЄндикаЗалевська, Оксана
2017Художні особливості традиційної жіночої вишиванки Заліщицького Подністров’я (кінець ХІХ – початок ХХ століття)Сем’яник, Оксана
2013Художній дискурс збірки поезій «Необроблений смарагд» Наталії НауменкоЗимомря, Микола
2020Імагологічні аспекти у мемуарно- автобіографічній повісті Уласа Самчука «П’ять по дванадцятій»Ткачук, Олександр Миколайович
2017Інтерсеміотична риторика сентиментального роману Е. Сігела "Oliver's Story"Довбуш, Ольга Іллівна
2017Інформаційний імідж і образ України у друкованих ЗМІ Німеччини: на межі понятьДанилевич, Анна