Перегляд зібрання за групою - Теми gamification
Результати 1 до 8 із 8
Попередній перегляд | Дата випуску | Назва | Автор(и) |
| 2020 | Formation of professional competencies of future game project engineers in higher education institutions | Karabin, O.; Gromyak, M. |
| 2023 | GAMIFICATION TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF SMART-TNPU IN THE COMPUTER SCIENCE TEACHING | Skaskiv, Hanna |
| 2021 | ZASTOSOWANIE ŚRODOWISKA MINECRAFT DO TWORZENIA PROJEKTÓW ARCHITEKTONICZNYCH | Leshchuk, Svitlana; Skaskiv, Anna |
| 2020 | Використання моделі AIDA-S у плануванні та проведенні лекцій у закладах вищої освіти для студентів покоління Z | Винничук, Роксолана |
| 2022 | Впровадження гейміфікації при вивченні цифрових технологій | Скасків, Ганна Михайлівна |
| 2021 | Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес | Скасків, Ганна Михайлівна |
| 2019 | Гейміфікація в освітньому процесі як засіб розвитку молодших школярів | Карабін, Оксана Йосифівна |
| 2024 | Теоретико-методологічний аналіз сучасних освітніх феноменів вивчення української мовив закладах загальної середньої освіти : гейміфікація та цифровізація | Палихата, Елеонора Ярославівна; Бачинська, Галина Василівна |