Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1000
Title: Особливості навчання інженерів-педагогів з вадами зору роботі в мережі Інтернету
Other Titles: Особенности обучения инженеров-педагогов с проблемами зрения работе в сети Интернет
Features of training engineers, teachers of visually impaired Internet work
Authors: Кабак, Віталій Васильович
Лепкий, Михайло Іванович
Bibliographic description (Ukraine): Кабак, В. Особливості навчання інженерів-педагогів з вадами зору роботі в мережі Інтернету / В. Кабак, М. Лепкий // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль, 2009. – № 3 : Спецвипуск. – С. 248-251.
Issue Date: May-2009
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: інженер-педагог
вади зору
робота в мережі Інтернет
Abstract: У статті досліджується роль Інтернет-технологій у процесі підготовки інженерів-педагогів з вадами зору. Зазначаються існуючі проблеми освоєння студентами з вадами зору особливостей роботи в Інтернеті.
В статье исследуется роль Интернет-технологий в процессе подготовки инженеров-педагогов с недостатками зрения. Отмечаются существующие проблемы освоения студентами с нарушением зрения особенностей работы в Интернете.
The article examines the role of Internet technologies in the training of engineers-teachers with visual impairments. Indicate the existing problems of development of students with visual impairments features of the Internet.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1000
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kabak.pdf87,85 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.