Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/100
Назва: Система підготовки педагогів до реалізації освітніх технологій
Інші назви: Система подготовки педагогов к реализации образовательных технологий
A teacher training system for the realization of educational technologies
Автори: Янкович, Олександра Іванівна
Бібліографічний опис: Янкович, О. І. Система підготовки педагогів до реалізації освітніх технологій / О. І. Янкович // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 3-8.
Дата публікації: бер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: освітні технології
система підготовки
технологічна культура
сталий суспільний розвиток
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано стан розробки проблеми формування готовності педагогів до реалізації освітніх технологій в теорії навчання. Обґрунтовано систему підготовки педагогів до впровадження освітніх технологій та розроблено її модель. Встановлено, що однією із причин кризи освітньої галузі є неврівноважений прискорений розвиток інформаційно-комунікативних технологій виховними та соціально-виховними. Доведено доцільність обґрунтування та впровадження інноваційних виховних та соціально-виховних технологій, які сприятимуть стабільності розвитку суспільства в цілому та освітньої галузі зокрема.
В статье проанализировано состояние разработки проблемы формирования готовности педагогов к реализации образовательных технологий в теории обучения. Разработано систему подготовки педагогов к внедрению образовательных технологий и разработано ее модель. Установлено, что одной из причин кризиса образовательной системи есть неуравновешенное ускоренное развитие информационно-коммуникативных технологий воспитательными и социально-воспитательными. Обоснована целесообразность внедрения инновационных воспитательных и социально-воспитательных технологий, которые будут способствовать стабильности развития общества в целом и образования в частности.
The article deals with the state of working out the problem of formation of teachers readiness to realize educational technologies in the theory of education. It has been considered the system of teachers preparation to the inculcation of educational technologies and its model has been elaborated. It has been determined that chaotic intensive development of information-communicative technologies by means of educational and socio-educational is one of the reasons of educational system crisis. Expediency of inculcation of innovative educational and socio-educational technologies which will help to create stability in the development of the society in general and educational branch specifically has been proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/100
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Jankovuch.pdf184,05 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.