Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/101
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОлендр, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2011-09-09T11:27:04Z-
dc.date.available2011-09-09T11:27:04Z-
dc.date.issued2010-03-
dc.identifier.citationОлендр, Т. М. Рейтинги вищих навчальних закладів як інструмент відображення якості вищої освіти / Т. М. Олендр // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 8-14.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/101-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано найбільш визнані світові рейтинги університетів (THES, ARWU і Webometrics Ranking). Виокремлено країни, які лідирують за кількістю найкращих ВНЗ у різних рейтингах. Окреслено основні критерії, що використовуються для моніторингу якості освіти у світовій практиці та здійснено їх порівняльну характеристику. Висвітлено значення рейтингів і складання списків провідних університетів у відображенні рівня та забезпеченні якості вищої освіти різних країн світу. Описано напрямки покращення діяльності ВНЗ України в контексті надання освітніх послуг.en_US
dc.description.abstractВ статье проанализированы наиболее признанные мировые рейтинги университетов (THES, ARWU и Webometrics Ranking). Определены страны, которые являються лидерами по количеству лучших высших учебных заведений в разных рейтингах. Обозначены основные критерии, которые используются для мониторинга качества образования в зарубежной практике и проведено их сравнительную характеристику. Рассмотрено значение рейтингов и составление списков лидирующих университетов для отображения уровня и обеспечения качества высшего образования разных стран мира. Описаны направления улучшения деятельности высших учебных заведений Украины в контексте предоставления образовательных услуг.en_US
dc.description.abstractWorld top university rankings (THES, ARWU and Webometrics Ranking) have been analyzed in the article. The leading countries according to the number of the best universities in different rankings have been named. The main criteria which are used for monitoring the quality of education in foreign experience have been highlighted and we have carried out their comparative description. It has been shown the significance of university rankings and making lists of the best higher educational establishments in reflection of the level and providing education of high quality in different countries of the world. Directions of improvement Ukraine’s higher educational establishments activity in the context of granting educational services have been presented.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectрейтинги навчальних закладівen_US
dc.subjectкритерії моніторингу якостіen_US
dc.titleРейтинги вищих навчальних закладів як інструмент відображення якості вищої освітиen_US
dc.title.alternativeРейтинги высших учебных заведений как инструмент отображения качества высшего образованияen_US
dc.title.alternativeUniversity rankings as an instrument for depicting quality of higher educationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Olender.pdf172,92 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.