Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/101
Назва: Рейтинги вищих навчальних закладів як інструмент відображення якості вищої освіти
Інші назви: Рейтинги высших учебных заведений как инструмент отображения качества высшего образования
University rankings as an instrument for depicting quality of higher education
Автори: Олендр, Тетяна Михайлівна
Бібліографічний опис: Олендр, Т. М. Рейтинги вищих навчальних закладів як інструмент відображення якості вищої освіти / Т. М. Олендр // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 8-14.
Дата публікації: бер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: вища освіта
якість
рейтинги навчальних закладів
критерії моніторингу якості
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано найбільш визнані світові рейтинги університетів (THES, ARWU і Webometrics Ranking). Виокремлено країни, які лідирують за кількістю найкращих ВНЗ у різних рейтингах. Окреслено основні критерії, що використовуються для моніторингу якості освіти у світовій практиці та здійснено їх порівняльну характеристику. Висвітлено значення рейтингів і складання списків провідних університетів у відображенні рівня та забезпеченні якості вищої освіти різних країн світу. Описано напрямки покращення діяльності ВНЗ України в контексті надання освітніх послуг.
В статье проанализированы наиболее признанные мировые рейтинги университетов (THES, ARWU и Webometrics Ranking). Определены страны, которые являються лидерами по количеству лучших высших учебных заведений в разных рейтингах. Обозначены основные критерии, которые используются для мониторинга качества образования в зарубежной практике и проведено их сравнительную характеристику. Рассмотрено значение рейтингов и составление списков лидирующих университетов для отображения уровня и обеспечения качества высшего образования разных стран мира. Описаны направления улучшения деятельности высших учебных заведений Украины в контексте предоставления образовательных услуг.
World top university rankings (THES, ARWU and Webometrics Ranking) have been analyzed in the article. The leading countries according to the number of the best universities in different rankings have been named. The main criteria which are used for monitoring the quality of education in foreign experience have been highlighted and we have carried out their comparative description. It has been shown the significance of university rankings and making lists of the best higher educational establishments in reflection of the level and providing education of high quality in different countries of the world. Directions of improvement Ukraine’s higher educational establishments activity in the context of granting educational services have been presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/101
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olender.pdf172,92 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.