Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10599
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСилюк, Н. І.-
dc.date.accessioned2018-10-24T06:48:20Z-
dc.date.available2018-10-24T06:48:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСилюк Н. І. Психолого-педагогічні особливості використання гумору як засобу навчання і виховання учнів початкової школи / Н. І. Силюк // Магістр. - 2014. - Вип. 20. - С.111–114. - Бібліогр. в кінці стuk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10599-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність понять «гумор», «почуття гумору», «дотепність», наведено різні підходи до їх визначення. Гумор охарактеризовано як педагогічний засіб, як один із компонентів емоційного забезпечення навчальної діяльності молодших школярів. З’ясовано основні функції гумору в навчально- виховному процесі: інформаційна, емоційна, мотиваційна, регулювальна.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectгуморuk_UA
dc.subjectпочуття гуморуuk_UA
dc.subjectдотепністьuk_UA
dc.subjectгумор як засіб навчання і вихованняuk_UA
dc.subjectучні початкової школиuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні особливості використання гумору як засобу навчання і виховання учнів початкової школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Магістр. Вип. 20

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Silyuk.pdf244,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.