Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10599
Название: Психолого-педагогічні особливості використання гумору як засобу навчання і виховання учнів початкової школи
Авторы: Силюк, Н. І.
Библиографическое описание: Силюк Н. І. Психолого-педагогічні особливості використання гумору як засобу навчання і виховання учнів початкової школи / Н. І. Силюк // Магістр. - 2014. - Вип. 20. - С.111–114. - Бібліогр. в кінці ст
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: гумор
почуття гумору
дотепність
гумор як засіб навчання і виховання
учні початкової школи
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито сутність понять «гумор», «почуття гумору», «дотепність», наведено різні підходи до їх визначення. Гумор охарактеризовано як педагогічний засіб, як один із компонентів емоційного забезпечення навчальної діяльності молодших школярів. З’ясовано основні функції гумору в навчально- виховному процесі: інформаційна, емоційна, мотиваційна, регулювальна.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10599
Располагается в коллекциях:Магістр. Вип. 20

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Silyuk.pdf244,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.