Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10599
Назва: Психолого-педагогічні особливості використання гумору як засобу навчання і виховання учнів початкової школи
Автори: Силюк, Н. І.
Бібліографічний опис: Силюк Н. І. Психолого-педагогічні особливості використання гумору як засобу навчання і виховання учнів початкової школи / Н. І. Силюк // Магістр. - 2014. - Вип. 20. - С.111–114. - Бібліогр. в кінці ст
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: гумор
почуття гумору
дотепність
гумор як засіб навчання і виховання
учні початкової школи
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність понять «гумор», «почуття гумору», «дотепність», наведено різні підходи до їх визначення. Гумор охарактеризовано як педагогічний засіб, як один із компонентів емоційного забезпечення навчальної діяльності молодших школярів. З’ясовано основні функції гумору в навчально- виховному процесі: інформаційна, емоційна, мотиваційна, регулювальна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10599
Розташовується у зібраннях:Магістр. Вип. 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Silyuk.pdf244,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.