Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/105
Title: Підготовка майбутніх учителів біології на засадах колективної творчості
Other Titles: Подготовка будущих учителей биологии на принципах коллективного творчества
Future biology teachers training on the basis of collective creative work
Authors: Колесник, Марина Олександрівна
Bibliographic description (Ukraine): Колесник, М. О. Підготовка майбутніх учителів біології на засадах колективної творчості / М. О. Колесник // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 30-35.
Issue Date: Mar-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: особистість студента
системний підхід
концепції універсології
колективно-свідома творчість
Abstract: Досліджено цілеорієнтації навчання студентів хіміко-біологічного факультету, розкрито причинно-системний підхід у побудові навчального процесу професійної підготовки вчителів-біологів та його вплив на розвиток особистості студента. Розглянуто інноваційний системний підхід до організації навчального процесу, заснований на науковій концепції універсології, на прикладі курсу на вибір студента «Творча майстерня майбутнього вчителя». Показана тенденція переходу від колективно-несвідомої до колективно-свідомої творчості як важливої якості майбутніх учителів-біологів.
Рассматриваются целеориентации обучения студентов химико-биологического факультета, раскрыто причинно-системный подход к конструированию учебного процесса профессиональной подготовки учителей биологии и его влияние на развитие личности студента. Предложен инновационный системный подход к организации учебного процесса, который основан на научной концепции универсологии, на примере курса на выбор студента «Творческая мастерская будущего учителя». Рассмотрена тенденция перехода от коллективно-несознательного к коллективно-сознательному творчеству как важному качеству будущих учителей биологии.
Goal-oriented training of the students of the faculty of chemistry and biology has been highlighted. In this article we expose reason-system approach to the organizing of educational process of biology teachers professional training and its influence on the development of personality of a student. Innovative systematic approach to educational process organization which is based on the scientific conception of universology, using as an example optional course «Creative workshop of the future teacher» has been presented. The article deals with the tendency of transferring from collective-unconscious towards collective-conscious creative work as an important quality of the future biology teachers.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/105
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolesnuk.pdf152,88 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.