Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10788
Назва: Соціокультурний підхід до вивчення синтаксису на уроках української та англійської мов
Автори: Шміло, М.
Бібліографічний опис: Шміло, М. Соціокультурний підхід до вивчення синтаксису на уроках української та англійської мов / М. Шміло // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2014. - Вип. 35. - С. 64–67. - Бібліогр. наприкінці ст.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10788
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 35.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43Shmílo.pdf205,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.