Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10798
Назва: Структурні компоненти та критерії оцінки готовності старшокласників до професійного самовизначення у сфері технічної діяльності
Автори: Мачуський, Валерій
Бібліографічний опис: Мачуський В. Структурні компоненти та критерії оцінки готовності старшокласників до професійного самовизначення у сфері технічної діяльності / Валерій Мачуський // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2001. – № 3. – С. 10–14. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2001
Видавництво: Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10798
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2001, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Machyskuj.pdf297 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.