Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/108
Title: Модель формування професійної компетентності усного перекладача в процесі навчання у вищій школі
Other Titles: Модель формирования профессиональной компетентности устного переводчика в процессе учебы в высшем учебном заведении
The model of formation of interpreter's professional competence while studying at higher educational establishment
Authors: Гальчак, Тетяна Віталіївна
Bibliographic description (Ukraine): Гальчак, Т. В. Модель формування професійної компетентності усного перекладача в процесі навчання у вищій школі / Т. В. Гальчак // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 47-52.
Issue Date: Mar-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: професійна компетентність
усний переклад
мовна кваліфікація
міжкультурне спілкування
фасилітація
ціннісно-орієнтоване спілкування
Abstract: Розглянуто модель формування професійної компетентності усного перекладача в процесі навчання у виші. Встановлено залежність успішної діяльності перекладача від комплексу вмінь і знань, отриманих у ВНЗ. Запропоновано перелік складових компонентів професійної компетентності усного перекладача. Зроблено висновок, що компетентність в усному перекладі може бути визначена як узгодженість між якістю виконання роботи та рівнем підготовки.
Рассмотрена модель формирования профессиональной компетентности устного переводчика в процессе учебы в вузе. Установлена зависимость успешной деятельности переводчика от комплекса умений и знаний, полученных во время учебы в вузе. Предложен перечень составных компонентов профессиональной компетентности устного переводчика. Сделан вывод, что компетентность в устном переводе может быть определена как согласованность между качеством выполнения работы и уровнем подготовки.
The article discloses the model of formation of interpreter's professional competence while studying at higher educational establishment. It was determined the dependence of successful interpreter's practice upon the system of skills and knowledge obtained during studying at higher educational establishment. The list of components of interpreter's professional competence was offered. The judgment that the competence in interpretation could be defined as the conformity between quality of the work and level of qualification was represented as a conclusion.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/108
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Galchak.pdf134,64 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.