Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11484
Назва: DEVELOPING FUTURE ENGLISH TEACHERS’ WRITING SKILLS USING CHECKLISTS
Інші назви: Розвиток умінь письма майбутніх учителів англійської мови з використанням контрольних листів
Развитие умений письма будущих учителей английского языка с использованием контрольных листов
Автори: Datskiv, Olha
Дацків, Ольга
Бібліографічний опис: Datskiv, O. DEVELOPING FUTURE ENGLISH TEACHERS’ WRITING SKILLS USING CHECKLISTS / Olha Datskiv // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2018. – № 2. – С. 58–64. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: writing skills
self-assessment
peer assessment
checklist
rubric
уміння письма
самооцінювання
взаємооцінювання
контрольний лист
рубрика
умения письма
самооценивание
взаимооценивание
контрольный лист
рубрика
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): The article examines new approaches to teaching writing and ways of developing future English teachers’ writing skills using rubrics and rubric checklists. Writing is determined as a complex skill, which includes metacognitive skills, production and knowledge resources. Product-oriented, process-oriented and genre approaches to teaching writing have been specified. The curriculum requirements for the fourth year of study at pedagogical universities have been analysed and writing skills of the fourth year students have been outlined, writing skills and genres have been determined. The correlation between the students’ writing skills and Common European Framework of Reference levels of language proficiency has been made and C1 level has been determined as a target level for fourth year students. The procedure of familiarising students with Cambridge Advanced English examination rubric scale for writing tasks and introduction of a checklist have been described. The process of developing future English teachers’ writing skills using checklists has been analysed. The advantages and disadvantages of checklists as self- and peer assessment tools have been enumerated. It has been concluded that using rubrics and checklists helps students to become more active learners and improve their performance, understand the link between learning objectives and desired outcome by articulating required elements of a successful assignment; assist in the problem solving process as students attempt to determine what factors are important, reduce uncertainty and ambiguity. Based on positive feedback from students and improved writing skills of students a general conclusion has been made about the effectiveness of checklists for developing future English teachers’ writing skills.
Інтеграція вищої освіти України у європейський освітній простір вимагає від закладів вищої освіти удосконалення методів і засобів формування комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Компетентність у письмі є невід’ємною складовою іншомовної комунікативної компетентності. Невідповідність рівня сформованості компетентності у письмі випускників педагогічних університетів і потреба у впровадженні сучасних засобів навчання зумовила актуальність цієї статті. Мета статті – аналіз шляхів розвитку вмінь письма майбутніх учителів англійської мови з використанням контрольних листів. Проаналізовано трактування поняття “письмо” у сучасній методиці навчання іноземних мов і культур. Відзначено, що письмо є складним видом мовленнєвої діяльності, який передбачає розвиток метакогнітивних умінь, навичок і вмінь продукування, а також наявність необхідних для створення письмового повідомлення знань. Показано, що основними підходами до навчання письма на сучасному етапі є предметний, процесуальний і жанровий. Конкретизовано вміння, необхідні студентам четвертого курсу англійського відділення факультету іноземних мов для оволодіння компетентністю у письмі, визначено жанри письма. Встановлено відповідність визначених умінь письма дескрипторам Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Розглянуто нові підходи до навчання і оцінювання іншомовного письма. Визначено, що рубрикою вважають документ, який містить критерії оцінювання письмового повідомлення та рівні досягнення цих критеріїв за шкалою від “відмінно” до “незадовільно”. Рубрики допомагають забезпечити об’єктивність і прозорість оцінювання, посилити відповідальність студентів за результати навчання і якість виконання ними завдань з письма. Обгрунтовано доцільність використання рубрик у поєднанні з контрольними листами. Рубрики і контрольні листи визначено ефективними засобами для самооцінювання і взаємооцінювання письмових повідомлень студентами. Запропоновано рубрику оцінювання письмового повідомлення на основі шкали міжнародного екзамену Cambridge Advanced English і контрольний лист, створений із використанням основних критеріїв оцінювання письмового повідомлення цієї шкали. Проаналізовано переваги та недоліки використання рубрик і контрольних листів для створення і оцінювання письмового повідомлення. Описано послідовність роботи студентів з рубриками і контрольними листами. На основі результатів навчання і позитивних відгуків студентів про використання контрольних листів зроблено висновок про ефективність цього засобу навчання для формування вмінь письма майбутніх учителів англійської мови. Перспективу подальшого дослідження вбачаємо у використанні контрольних листів для розвитку і оцінювання вмінь говоріння майбутніх учителів англійської мови.
Рассмотрены новые подходы к обучению и оцениванию иноязычного письма и пути развития умений письма будущих учителей английского языка с использованием контрольных листов. Проанализировано объяснение понятия “письмо” в современоой методике обучения иностранных языков и культур. Отрмечено, что письмо является сложным видом речевой деятельности, который предусматривает развитие метакогнитивных умений, навыков и умений продуцирования, а также наличие необходимых для создания письменного сообщения знаний. Показано, что основными подходами к обучению письму на современном этапе являются предметный, процессуальный и жанровый. Конкретизированы умения, необходимые студентам для овладения компетентностью в письме, определены жанры письма. Установлено соответствие определенных умений письма дескрипторам Общеевропейских рекомендаций по языковому образованию. Предложена рубрика оценивания письменного сообщения на основании шкалы международного экзамена Cambridge Advanced English и контрольный лист, созданный с использованием основных критериев оценивания письменного сообщения по этой шкале. Проанализированы преимущества и недостатки использования рубрик и контрольных листов для создания и оценивания письменного сообщения. Описана последовательность работы студентов с рубрикой и контрольным листом. На основе анализа результатов обучения и позитивных отзывов студентов об использовании контрольных листов сделан вывод об эффективности этого средства обучения в развитии умений письма будущих учителей английского языка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11484
ISSN: 2311-6382
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2018, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DATSKIV.pdf105,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.