Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11486
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЄрмак, Наталія-
dc.date.accessioned2018-11-23T10:09:08Z-
dc.date.available2018-11-23T10:09:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЄрмак Н. Зміст і завдання експериментально-дослідного навчання у процесі формування текстотворчих умінь учнів закладів загальної середньої освіти основної ланки (на прикладі морфології української мови) / Наталія Єрмак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2018. – № 2. – С. 73–81. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11486-
dc.description.abstractПроаналізовано взаємозв’язок складових формування текстотворчих умінь з морфології української мови із завданнями експериментально-дослідного навчання. Представлено відповідність цих завдань із функціональними компонентами, а саме: розумовою, планувальною, пошуковою, інформаційною, систематизуючою, вибірковою, оціночною й аналітичною. Охарактеризовано запропоновані функціональні компоненти з використанням науково-методичного підходу, основними сутнісними ознаками якого є оцінки кожної окремої функціональної компоненти експериментально-дослідного навчання в контексті формування текстотворчих умінь на уроках морфології української мови. Наведено показники вказаних функціональних компонент на основі запропонованих творчих завдань щодо формування текстотворчих умінь учнів закладів загальної середньої освіти основної ланки на прикладі морфології української мови.uk_UA
dc.description.abstractПроанализирована взаимосвязь составляющих формирования текстотворческих умений по морфологии украинского языка с задачами экспериментально-опытного обучения. Представлено соответствие этих задач с функциональными компонентами, а именно: умственной, планирующей, поисковой, информационной, систематизирующей, выборочной, оценочной и аналитической. Охарактеризованы предложенные функциональные компоненты с использованием научно-методического подхода, основными сущностными признаками которого являются оценки каждого отдельного функционального компонента экспериментально-опытного обучения в контексте формирования текстотворческих умений на уроках морфологии украинского языка. Указаны показатели отмеченных функциональных компонент на основе предложенных творческих задач по формированию текстотворческих умений учащихся учреждений общего среднего образования основного звена на примере морфологии украинского языка.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the investigation of the relationship between the components of the formation of text-creating skills with the tasks of experimental training. The correspondence of these tasks with functional components is demonstrated. These functional components include mental, management, searching, informational, systematizing, asessive and analytical constituents. Every proposed functional component of the experimental training in the context of the formation of text-creating skills of secondary school students is characterized through the application of the scientific and methodical approach. The indexes of these functional components are given on the bases of suggested creative asignments dealing with text-creating skills of secondary school students on the basis of the morphology of the Ukrainian language.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectтекстотворчі умінняuk_UA
dc.subjectтекстотворча діяльністьuk_UA
dc.subjectфункціональна компонентаuk_UA
dc.subjectморфологія української мовиuk_UA
dc.subjectекспериментально-дослідне навчанняuk_UA
dc.subjectтекстотворческие уменияuk_UA
dc.subjectтекстотворческая деятельностьuk_UA
dc.subjectфункциональные компонентыuk_UA
dc.subjectморфология украинского языкаuk_UA
dc.subjectэкспериментально-опытное обучениеuk_UA
dc.subjecttext-creating skillsuk_UA
dc.subjecttext-creating asignmentuk_UA
dc.subjectfunctional componentsuk_UA
dc.subjectmorphology of the Ukrainian languageuk_UA
dc.subjectexperimental traininguk_UA
dc.titleЗміст і завдання експериментально-дослідного навчання у процесі формування текстотворчих умінь учнів закладів загальної середньої освіти основної ланки (на прикладі морфології української мови)uk_UA
dc.title.alternativeСодержание и задачи опытно-исследовательского обучения в процессе формирования текстотворческих умений учащихся учреждений общего среднего образования основного звена (на примере морфологии украинского языка)uk_UA
dc.title.alternativeCONTENTS AND CHALLENGES OF EXPERIMENTAL RESEARCH TRAINING IN THE PROCESS OF FORMATION OF TEXT-CREATING SKILLS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS (BASED ON MORPHOLOGY OF THE UKRAINIAN LANGUAGE)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2018, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
YERMAK.pdf127,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.