Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11486
Title: Зміст і завдання експериментально-дослідного навчання у процесі формування текстотворчих умінь учнів закладів загальної середньої освіти основної ланки (на прикладі морфології української мови)
Other Titles: Содержание и задачи опытно-исследовательского обучения в процессе формирования текстотворческих умений учащихся учреждений общего среднего образования основного звена (на примере морфологии украинского языка)
CONTENTS AND CHALLENGES OF EXPERIMENTAL RESEARCH TRAINING IN THE PROCESS OF FORMATION OF TEXT-CREATING SKILLS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS (BASED ON MORPHOLOGY OF THE UKRAINIAN LANGUAGE)
Authors: Єрмак, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Єрмак Н. Зміст і завдання експериментально-дослідного навчання у процесі формування текстотворчих умінь учнів закладів загальної середньої освіти основної ланки (на прикладі морфології української мови) / Наталія Єрмак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2018. – № 2. – С. 73–81. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2018
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: текстотворчі уміння
текстотворча діяльність
функціональна компонента
морфологія української мови
експериментально-дослідне навчання
текстотворческие умения
текстотворческая деятельность
функциональные компоненты
морфология украинского языка
экспериментально-опытное обучение
text-creating skills
text-creating asignment
functional components
morphology of the Ukrainian language
experimental training
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Проаналізовано взаємозв’язок складових формування текстотворчих умінь з морфології української мови із завданнями експериментально-дослідного навчання. Представлено відповідність цих завдань із функціональними компонентами, а саме: розумовою, планувальною, пошуковою, інформаційною, систематизуючою, вибірковою, оціночною й аналітичною. Охарактеризовано запропоновані функціональні компоненти з використанням науково-методичного підходу, основними сутнісними ознаками якого є оцінки кожної окремої функціональної компоненти експериментально-дослідного навчання в контексті формування текстотворчих умінь на уроках морфології української мови. Наведено показники вказаних функціональних компонент на основі запропонованих творчих завдань щодо формування текстотворчих умінь учнів закладів загальної середньої освіти основної ланки на прикладі морфології української мови.
Проанализирована взаимосвязь составляющих формирования текстотворческих умений по морфологии украинского языка с задачами экспериментально-опытного обучения. Представлено соответствие этих задач с функциональными компонентами, а именно: умственной, планирующей, поисковой, информационной, систематизирующей, выборочной, оценочной и аналитической. Охарактеризованы предложенные функциональные компоненты с использованием научно-методического подхода, основными сущностными признаками которого являются оценки каждого отдельного функционального компонента экспериментально-опытного обучения в контексте формирования текстотворческих умений на уроках морфологии украинского языка. Указаны показатели отмеченных функциональных компонент на основе предложенных творческих задач по формированию текстотворческих умений учащихся учреждений общего среднего образования основного звена на примере морфологии украинского языка.
The article deals with the investigation of the relationship between the components of the formation of text-creating skills with the tasks of experimental training. The correspondence of these tasks with functional components is demonstrated. These functional components include mental, management, searching, informational, systematizing, asessive and analytical constituents. Every proposed functional component of the experimental training in the context of the formation of text-creating skills of secondary school students is characterized through the application of the scientific and methodical approach. The indexes of these functional components are given on the bases of suggested creative asignments dealing with text-creating skills of secondary school students on the basis of the morphology of the Ukrainian language.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11486
ISSN: 2311-6382
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2018, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
YERMAK.pdf127,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.