Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11831
Назва: Технологія аналізу емоційно-ціннісного компонента у змісті підручників для початкової школи
Автори: Батовська, О.
Бібліографічний опис: Батовська О. Технологія аналізу емоційно-ціннісного компонента у змісті підручників для початкової школи / О. Батовська // Магістр. - 2016. - Вип. 24. - С. 119–120.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11831
Розташовується у зібраннях:Магістр. Вип. 24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Batovska.pdf189,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.