Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11863
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЦись, Олег Олександрович-
dc.date.accessioned2019-01-10T12:46:55Z-
dc.date.available2019-01-10T12:46:55Z-
dc.date.issued2018-09-25-
dc.identifier.citationЦись, О. О. Дидактичні умови застосування інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / Цись Олег Олександрович ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2018. - 20 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11863-
dc.descriptionЗахист дисертації відбувся 25 жовтня 2018 року о 10.00 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка (зала засідань, вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027). З дисертацією можна ознайомитися на офіційному сайті http://www.tnpu.edu.ua та в бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертації подано результати теоретике-експериментального дослідження з обгрунтування дидактичних умов застосування ІКТ в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей. Установлені зміст, сутність та структура, здійснено класифікацію видів, форм і методів, визначено етапи і логіку самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей, критерії, показники та рівні ефективності її організації із застосуванням ІКТ. Досліджено новітні інформаційно-технологічні підходи, обгрунтовано дидактичні умови, розроблено функціонально-структурну модель, висвітлено зміст педагогічного експерименту з перевірки ефективності дидактичних умов застосування інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectдидактичні умовиuk_UA
dc.subjectсамостійна навчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectстуденти технолого-педагогічних спеціальностейuk_UA
dc.subjectдинамічна функціонально-структурна модельuk_UA
dc.titleДидактичні умови застосування інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностейuk_UA
dc.title.alternativeDidactic terms of the use of information and communication technologies in the process of organizing students' independent study activities of technological and pedagogical area of expertiseuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:13.00.09 - Теорія навчання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aref_Tsys.pdf456,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.