Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/119
Назва: Навчально-методичний комплекс як засіб формування компетенції молодших школярів у читанні англійською мовою
Інші назви: Учебно-методический комплекс как средство формирования компетенции младших школьников в чтении английским языком
The educationally methodical complex as the mean of junior schoolchildren competence formation at english reading
Автори: Коломінова, Ольга Олегівна
Бібліографічний опис: Коломінова, О. О. Навчально-методичний комплекс як засіб формування компетенції молодших школярів у читанні англійською мовою / О. О. Коломінова // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 110-119.
Дата публікації: бер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: навчально-методичний комплект
компетенція
початкова школа
читання
техніка читання
виразне читання
вид мовленнєвої діяльності
транскрипція
інтенсифікація навчання
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню шляхів і передумов успішності формування компетенції учнів початкової школи в читанні англійською мовою, які мають бути враховані при створенні навчально-методичного комплекту. Досліджені механізми техніки читання та уміння читання як виду мовленнєвої діяльності. Розглядаються основні функціональні типи текстів для читання англійською мовою. Узагальнено вимоги до читання як до самостійного виду мовленнєвої діяльності випускників початкової школи. Запропоновано вправи для формування механізмів читання англійською мовою. Проаналізовано основні методичні підходи до навчання читання. Даються практичні рекомендації щодо інтенсифікації навчання техніки читання у навчально-методичному комплекті з англійської мови для початкової школи.
Статья посвящена определению путей и предпосылок успешности формирования компетенции учащихся начальной школы в чтении на английском языке, реализуемых при создании учебно-методического комплекта для начальной школы. Исследуются механизмы техники чтения и умения чтения как вида речевой деятельности. Рассматриваются основные функциональные типы текстов для чтения на английском языке. Изучены требования к чтению как самостоятельному виду речевой деятельности выпускников начальной школы. Предложены упражнения для формирования механизмов чтения на английском языке. Проанализированы основные методические подходы обучения чтению. Даются практические рекомендации по интенсификации обучения технике чтения в учебно-методическом комплекте по английскому языку для начальной школы.
The article deals with the issue of the ways and pre-requisites for the successful formation of the primary school learners’ competence in reading in English, implemented in the coursebook for primary school children. The nature of reading and skills of reading as a main skill are analyzed. The functional types of texts for reading are investigated. The requirements for reading as a main skill are specified. The exercises for teaching young learners reading in English are suggested. The main methodological approaches to teaching reading are reviewed. Practical recommendations towards the intensifying teaching reading in the coursebook for primary school learners are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/119
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolominova.pdf187,6 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.