Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12254
Назва: Особливості уявлень старшокласників про майбутню сім’ю
Інші назви: Features of representations of senior pupils about the future family
Автори: Олексюк, Вікторія Романівна
Бібліографічний опис: Олексюк В. Р. Особливості уявлень старшокласників про майбутню сім’ю // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. Психологічні науки. Херсон, 2018. Вип. 1. Т. 2. С. 62-66
Дата публікації: 2018
Видавництво: Гельветика
Ключові слова: старший шкільний вік
особистісне самовизначення
життєві плани
образ сім’ї
психологічна готовність до шлюбу
старший школьный возраст
личностное самоопределение
жизненные планы
образ семьи
психологическая готовность к семейной жизни
personality
addicted behavior
kiberadyktsiya
adolescence
the need for communication
Серія/номер: Психологічні науки;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню особливостей становлення у старшому шкільному віці образу майбутньої сім’ї під впливом батьківської. Зазначено, що для вивчення такого роду уявлень досліджено рівень сформованості у юнаків та дівчат сукупності установок щодо майбутніх шлюбно-сімейних відносин та наявноcті у них cиcтеми знань, неoбхідних у cімейнoму житті. Проаналізовано результати експериментального дослідження ідеaльних уявлень старшокласників про майутню сім’ю.
В статье рассмотрены проблемы исследования особенностей формирования в старшем школьном возрасте образа будущей семьи под влиянием отцовской. В изучении таких представлений было проанализировано уровень формирования в юношей и девушек установок на будущие семейные отношения, а также система важных для семйной жизни знаний. Представлены результаты экспериментального исследования идеальных представлений старшеклассников о будущей семье.
The article is devoted to the highlighting the nature, symptoms, causes of the Internet addiction, examines the mechanisms of psychological dependence on the computer games’ role, features the peculiarities of kiberadyktsiya’s impact on adolescents’ identity formation. It also analyses the results of the experimental research dealing with the need of the addicted adolescents in communicate.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12254
ISSN: 2312-3206
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oleksiyk_1.pdf452,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.