Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/122
Назва: Реалізація міжпредметних зв'язків математики з фізикою на прикладі вивчення понять «вектор» і «векторна величина» в курсі математики основної школи
Інші назви: Реализация межпредметных связей математики с физикой на примере изучения понятий «вектор» и «векторная величина» в курсе математики основной школы
Realization of inter-subject mathematics and physics connections on the example of «vector» and «vectorial size» concepts’ study during he course of mathematics of basic school
Автори: Бібік, Галина Володимирівна
Бібліографічний опис: Бібік, Г. В. Реалізація міжпредметних зв'язків математики з фізикою на прикладі вивчення понять "Вектор" і "Векторна величина" в курсі математики основної школи / Г. В. Бібік // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 133-140.
Дата публікації: бер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: вектор
векторна величина
реалізація міжпредметних зв’язків
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему формування в учнів основної школи понять вектора, векторної величини та дій з ними шляхом використанням на уроках геометрії задач міжпредметного змісту, фізичного експерименту, практичних робіт. Розкрито зміст зв’язків математики і фізики у курсах вивчення цих дисциплін за новими програмами основної школи. Розглянуто можливості застосування міжпредметних зв’язків математики і фізики як складову підготовки вчителів загальноосвітньої школи до реалізації компетентнісного підходу у навчанні математики, в контексті якого актуалізуються питання практичного застосування набутих знань і вмінь переносити знання з однієї галузі в іншу.
Рассмотрена проблема формирования в учащихся основной школы понятий вектора, векторная величина и действий над ними путем использования на уроках геометрии задач межпредметного содержания, физического эксперимента, практических работ. Раскрыто содержание связей математики и физики в курсах изучения этих дисциплин по новым программам основной школы. Рассмотрены возможности их использования учителями математики общеобразовательной школы с целью реализации компетентностного подхода в изучении математики, в контексте которого актуализируются вопросы практического применения полученных знаний и умений переносить знания из одной предметной сферы в другую.
In the given article the problem of formation of the concepts of a vector, vector size and actions over them in the secondary school pupils by using geometry problems of the intersubject maintenance, physical experiment and practical works is considered. The contents of correlation of mathematics and physics in the course of studying of these disciplines according to a new curriculum of basic school is revealed. The possibilities of their use by mathematics teachers of secondary school with the aim of realization of the competent approach in studying mathematics are examined in the context of which the questions of practical application of the obtained knowledge and skills are actualized to transfer knowledge from one subject field to another one.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/122
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bibuk.pdf191,22 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.