Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12572
Название: Виховний процес в академічній гімназії Львова на початку ХХ ст.
Другие названия: THE EDUCATIONAL PROCESS AT LVIV ACADEMIC GYMNASIUM IN THE EARLY TWENTIETH CENTURY
Авторы: Коцюмбас, Ореста
Библиографическое описание: Коцюмбас О. Виховний процес в академічній гімназії Львова на початку ХХ ст. // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Історія. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2018. Вип. 2, ч. 2. С. 104-109
Дата публикации: 2018
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: Академічна гімназія у Львові
початок ХХ ст.
виховний процес
гуртки
Academic Gymnasium in Lviv
the beginning of the XXth century
educational process
workshops
Серия/номер: Історія;
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено основи організації виховного процесу для учнів Академічної гімназії Львова. Акцентовано увагу на діяльності тематичних гуртків, котрі в позаурочний час згуртовували довкола себе активну гімназійну молодь. Завданням яких було виробити у гімназистів зацікавленість рідною історією, культурою, піснею, показати яким чином культурні цінності формують національну свідомість. У гуртки учні записувалися відповідно до певних здібностей та нахилів, розвиваючи музичні чи фізичні задатки. При такій формі організації виховної діяльності в учнів вироблялися навики доповідача, дослідника. Також учні вчилися працювати в команді, особливо у спортивній чи пластовій організації. Вагомий вклад у виховний процес здійснили викладачі, котрі зуміли зацікавити та методично організувати працю з вихованцями в позаурочний час.
The article highlights the organizational foundations of educational process for students of Lviv Academic Gymnasium. The attention is focused on the activities of the thematic workshops, which gathered around themselves some active gymnasium youth in the after-school time. The aim of these workshops was to develop students’ interest in their native history, culture, songs, as well as to show how cultural values form the national consciousness. Students were registered in the workshops in accordance with their certain abilities and inclinations, developing musical or physical skills. This kind of educational activities evolved in students speaking and researching skills. Students also learned to work in a team, especially in a sports or scouts organizations. Significant contribution to the educational process was implemented by teachers who were able to interest the pupils and organize work methodically at extra-curriculum time.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12572
ISSN: 2307–7778
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія. 2018. Вип. 2, ч. 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20Kotsymbas.pdf129,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.