Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/126
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПагута, Мирослав Вікторович-
dc.date.accessioned2011-09-13T06:49:40Z-
dc.date.available2011-09-13T06:49:40Z-
dc.date.issued2010-03-
dc.identifier.citationПагута, М. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці майбутніх учителів трудового навчання до навчально-конструкторської діяльності 154 / М. В. Пагута // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 154-159.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/126-
dc.description.abstractРозглянуті та проаналізовані деякі аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання до навчально-конструкторської діяльності. Визначені рівні пізнавальної самостійності майбутніх педагогів у процесі навчально-конструкторської діяльності з використанням сучасних комп’ютерних технологій. Розглянуто можливості застосування комп’ютерного моделювання та віртуальних лабораторій у навчальному процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання.en_US
dc.description.abstractРассмотрены и проанализированы некоторые аспекты применения информационно-коммуникационных технологий в процессе подготовки будущих учителей трудового обучения к учебно-конструкторской деятельности. Определены уровни познавальной самостоятельности будущих педагогов в процессе учебно-конструкторской деятельности с использованием современных компьютерных технологий. Рассмотрено возможности использования компьютерного моделирования та виртуальных лабораторий в учебном процессе подготовки будущих учителей трудового обучения.en_US
dc.description.abstractThe article considers and analyses some aspects of usage of information and communication technologies in the process of labour training teachers preparation for teaching and designing activities. The levels of cognitive independence of future teachers are certain in the process of educational-designer activity with the use of modern komp’yuternikh technologies. Possibilities of using computer modeling and virtual laboratories in the process of labour training teachers are discussed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectкомп’ютерні технологіїen_US
dc.subjectнавчально-конструкторська діяльністьen_US
dc.titleВикористання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці майбутніх учителів трудового навчання до навчально-конструкторської діяльностіen_US
dc.title.alternativeИспользование информационно-коммуникационных технологий в процессе подготовки будущих учителей трудового обучения к учебно-конструкторской деятельностиen_US
dc.title.alternativeUsage of information and communication technologies in the process of labour training teachers preparation for teaching and designing activitiesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Paguta.pdf124,19 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.