Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/126
Назва: Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці майбутніх учителів трудового навчання до навчально-конструкторської діяльності
Інші назви: Использование информационно-коммуникационных технологий в процессе подготовки будущих учителей трудового обучения к учебно-конструкторской деятельности
Usage of information and communication technologies in the process of labour training teachers preparation for teaching and designing activities
Автори: Пагута, Мирослав Вікторович
Бібліографічний опис: Пагута, М. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці майбутніх учителів трудового навчання до навчально-конструкторської діяльності 154 / М. В. Пагута // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 154-159.
Дата публікації: бер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: комп’ютерні технології
навчально-конструкторська діяльність
Короткий огляд (реферат): Розглянуті та проаналізовані деякі аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання до навчально-конструкторської діяльності. Визначені рівні пізнавальної самостійності майбутніх педагогів у процесі навчально-конструкторської діяльності з використанням сучасних комп’ютерних технологій. Розглянуто можливості застосування комп’ютерного моделювання та віртуальних лабораторій у навчальному процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання.
Рассмотрены и проанализированы некоторые аспекты применения информационно-коммуникационных технологий в процессе подготовки будущих учителей трудового обучения к учебно-конструкторской деятельности. Определены уровни познавальной самостоятельности будущих педагогов в процессе учебно-конструкторской деятельности с использованием современных компьютерных технологий. Рассмотрено возможности использования компьютерного моделирования та виртуальных лабораторий в учебном процессе подготовки будущих учителей трудового обучения.
The article considers and analyses some aspects of usage of information and communication technologies in the process of labour training teachers preparation for teaching and designing activities. The levels of cognitive independence of future teachers are certain in the process of educational-designer activity with the use of modern komp’yuternikh technologies. Possibilities of using computer modeling and virtual laboratories in the process of labour training teachers are discussed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/126
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Paguta.pdf124,19 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.