Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12860
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПалихата, Елеонора-
dc.date.accessioned2019-07-03T06:40:49Z-
dc.date.available2019-07-03T06:40:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПалихата Е. Лінгвістична освіта у братських школах другої половини ХVI – першої половини ХVII століття // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Мовознавство. Тернопіль : Осадца Ю. В., 2018. Вип. І (29). C. 52-56uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-7425-97-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12860-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз проблеми лінгвістичної освіти в могутніх культурно-національних братських школах упродовж другої половини ХVІ – першої половини ХVІІ століття. Висвітлено питання вивчення словенської, грецької або німецької мов, методику вивчення іноземної мови за допомогою діалогування у формі «запитання-відповідь». Зосереджено увагу на різних виданнях граматики словенської мови, потреба яких була зумовлена їх нестачею, оскільки в період Київської Русі замість граматик у навчальному процесі використовували трактати, перекладені з грецької мови. Здійснено аналіз розвитку зв’язного мовлення – ораторського мистецтва, диспутів.uk_UA
dc.description.abstractВ статье проведен анализ проблемы лингвистического образования в мощных культурно-национальных братских школах в течение второй половины XVI – первой половины XVII века. Освещены вопросы изучения славянского, греческого или немецкого языков, методики изучения иностранного языка с помощью диалогизирования в форме «вопрос-ответ». Сосредоточено внимание на разных изданиях грамматики славянского языка, потребность которых была обусловлена их недостатком, поскольку в период Киевской Руси вместо грамматики в учебном процессе использовали трактаты, переведенные с греческого языка. Осуществлен анализ развития связной речи – ораторского искусства, диспутов.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the problems of linguistic education in powerful cultural-national fraternity schools in the second half of the XVI – the first half of the XVII century. The question of studying Slovenian, Greek or German languages, the method of studying a foreign language through dialogue in the form of «question-answer» is discussed. The attention was focused on various publications of the grammar of the Slovenian language, the need for which was due to their lack of, because during the Kievan Rus instead of grammar publications in the educational process there were used treatises translated from the Greek language. There has been made an analysis of the development of coherent speech – oratory, disputes.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОсадца Ю. В.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesМовознавство;-
dc.subjectлінгвістична освітаuk_UA
dc.subjectбратські школиuk_UA
dc.subjectсловенська граматикаuk_UA
dc.subjectдіалогічний метод навчанняuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectлингвистическое образование,uk_UA
dc.subjectбратские школыuk_UA
dc.subjectславянская грамматикаuk_UA
dc.subjectдиалогический метод обученияuk_UA
dc.subjectиностранные языкиuk_UA
dc.subjectlinguistic educationuk_UA
dc.subjectfraternal schoolsuk_UA
dc.subjectSlovenian grammaruk_UA
dc.subjectdialogic teaching methoduk_UA
dc.subjectforeign languagesuk_UA
dc.titleЛінгвістична освіта у братських школах другої половини ХVI – першої половини ХVII століттяuk_UA
dc.title.alternativeЛинвистическое образование в братских школах второй половины ХVI – первой половины ХVII векаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мовознавство. 2018. Вип. 1 (29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10Palykhata.pdf82,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.