Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13052
Title: Ребрендинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства
Authors: Гумніцька, І.
Bibliographic description (Ukraine): Гумніцька І. Ребрендинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства // Магістерський науковий вісник. Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2019. Вип. 32. С. 63-65
Issue Date: 2019
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13052
Appears in Collections:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 32

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Humnitska_I.pdf60,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.