Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13052
Назва: Ребрендинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства
Автори: Гумніцька, І.
Бібліографічний опис: Гумніцька І. Ребрендинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства // Магістерський науковий вісник. Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2019. Вип. 32. С. 63-65
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13052
Розташовується у зібраннях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 32

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Humnitska_I.pdf60,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.