Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/132
Название: Система контролю й оцінювання навчальних досягнень студентів у ВНЗ Німеччини
Другие названия: Система контроля и оценивания учебных достижений студентов в вузах Германии
The system of control and evaluation of the students’ studying in the higher educational establishments in Germany
Авторы: Турчин, Андрій Іванович
Библиографическое описание: Турчин, А. І. Система контролю й оцінювання навчальних досягнень студентів у ВНЗ Німеччини / А. І. Турчин // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 182-188.
Дата публикации: мар-2010
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: Болонська декларація
Європейська система перезарахування кредитів
вищі навчальні заклади Німеччини
контроль й оцінювання навчальних досягнень студентів
іспит
залік
навчальний курс
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано систему контролю й оцінювання навчальних досягнень студентів у вищих навчальних закладах Німеччини, яка є одним з важливих механізмів високих якісних стандартів вищої освіти в країні, в контексті основних положень Болонської декларації. З’ясовано, що при оцінюванні знань студентів у німецьких університетах домінує принцип академічної свободи, а контрольно-оціночні заходи близькі до тих, які практикують українські вузи.
Проанализировано систему контроля и оценивания учебных достижений студентов высших учебных заведений Германии, которая является одним из важных механизмов высоких качественных стандартов высшего образования в стране, в контексте основных тезисов Болонской декларации. Выяснено, что при оценивании знаний студентов в немецких университетах доминирует принцип академической свободы, а контрольно-оценочные мероприятия близки к тем, которые практикуют украинские вузы.
The evaluation and assessment system of the students’ skills in the higher educational establishments of Germany in the context of Bologna declaration is analyzed. It is proved that the principal of academic liberty during the assessment of students’ skills in the higher educational establishments in Germany dominates and the criterion-referenced assessment is close to the Ukrainian. In addition, the assessment system is the most important mechanism of high quality standards in German higher education.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/132
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tyrchun.pdf137,88 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.