Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13243
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКравець, Володимир Петрович-
dc.date.accessioned2020-01-22T08:32:38Z-
dc.date.available2020-01-22T08:32:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКравець В. Історичні та теоретичні аспекти становлення сексуальної педагогіки // Науковий вісник МНУ ім. В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. Миколаїв : МНУ імені В.О.Сухомлинського, 2016. №3 (54). С. 312–318.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13243-
dc.description.abstractУ статті зроблено аналіз становлення вітчизняної сексуальної педагогіки, показано труднощі в розумінні самого терміну «сексуальна педагогіка», узагальнено сексуальний педагогічний дискурс ХХ століття. Проаналізовано ідеї основних напрямків сексуальної соціалізації 1920–30-х років, вказано на причини, які гальмували розвиток сексуальної педагогіки в 1970–80-х роках. Окреслено предмет і мету сексуальної педагогіки на нинішньому етапі розвитку українського суспільства, визначено термінологічні нюанси. На основі аналізу ліберальних та консервативних сексуальних програм запропоновано конкретні рекомендації педагогам-практикам.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the analysis of the national sexual pedagogics formation is done, the difficulties of understanding the term «sexual pedagogics» are shown; sexual pedagogical discourse of the 20th century is generalized. The ideas of the main trends of sexual socialization of the 1920–30’s are analyzed; the causes, which restrained sexual pedagogics development in 1970–80’s, are pointed out. The subject and the aim of sexual pedagogics on the modern stage of Ukrainian society development are described, terminological peculiarities are defined. Based on liberal and conservative sexual program analysis the specific recommendations for practical pedagogues are made.uk_UA
dc.description.abstractВ статье сделан анализ становления отечественной сексуальной педагогики, показаны трудности в понимании самого понятия «сексуальная педагогика», обобщен сексуальный педагогический дискурс ХХ в. Проанализированы идеи основных направлений сексуальной социализации 1920–30-х годов, указаны причины, тормозящие развитие сексуальной педагогики в 1970–80-х гг. Выделены предмет и цели сексуальной педагогики на современном этапе развития украинского общества, оговорены терминологические нюансы. На основе анализа либеральных и консервативных сексуальных программ выработаны конкретные рекомендации педагогам-практикам.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМНУ імені В.О.Сухомлинськогоuk_UA
dc.subjectсексuk_UA
dc.subjectсексуальна педагогікаuk_UA
dc.subjectсексуальна соціалізаціяuk_UA
dc.subjectстатеве вихованняuk_UA
dc.subjectсексуальна просвітаuk_UA
dc.subjectсублімаціяuk_UA
dc.subjectsexuk_UA
dc.subjectsexual pedagogicsuk_UA
dc.subjectsexual socializationuk_UA
dc.subjectsexual educationuk_UA
dc.subjectsublimationuk_UA
dc.subjectсексуальная педагогикаuk_UA
dc.subjectсексуальная социализацияuk_UA
dc.subjectполовое воспитаниеuk_UA
dc.subjectсексуальное просвещениеuk_UA
dc.subjectсублимацияuk_UA
dc.titleІсторичні та теоретичні аспекти становлення сексуальної педагогікиuk_UA
dc.title.alternativeHISTORICAL AND THEORETICAL ASPECTS OF SEXUAL PEDAGOGICS FORMATIONuk_UA
dc.title.alternativeИсторические и теоретические аспекты становления сексуальной педагогикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kravets_Znpkhist.pdf281,65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.