Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13243
Назва: Історичні та теоретичні аспекти становлення сексуальної педагогіки
Інші назви: HISTORICAL AND THEORETICAL ASPECTS OF SEXUAL PEDAGOGICS FORMATION
Исторические и теоретические аспекты становления сексуальной педагогики
Автори: Кравець, Володимир Петрович
Бібліографічний опис: Кравець В. Історичні та теоретичні аспекти становлення сексуальної педагогіки // Науковий вісник МНУ ім. В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. Миколаїв : МНУ імені В.О.Сухомлинського, 2016. №3 (54). С. 312–318.
Дата публікації: 2016
Видавництво: МНУ імені В.О.Сухомлинського
Ключові слова: секс
сексуальна педагогіка
сексуальна соціалізація
статеве виховання
сексуальна просвіта
сублімація
sex
sexual pedagogics
sexual socialization
sexual education
sublimation
сексуальная педагогика
сексуальная социализация
половое воспитание
сексуальное просвещение
сублимация
Короткий огляд (реферат): У статті зроблено аналіз становлення вітчизняної сексуальної педагогіки, показано труднощі в розумінні самого терміну «сексуальна педагогіка», узагальнено сексуальний педагогічний дискурс ХХ століття. Проаналізовано ідеї основних напрямків сексуальної соціалізації 1920–30-х років, вказано на причини, які гальмували розвиток сексуальної педагогіки в 1970–80-х роках. Окреслено предмет і мету сексуальної педагогіки на нинішньому етапі розвитку українського суспільства, визначено термінологічні нюанси. На основі аналізу ліберальних та консервативних сексуальних програм запропоновано конкретні рекомендації педагогам-практикам.
In the article the analysis of the national sexual pedagogics formation is done, the difficulties of understanding the term «sexual pedagogics» are shown; sexual pedagogical discourse of the 20th century is generalized. The ideas of the main trends of sexual socialization of the 1920–30’s are analyzed; the causes, which restrained sexual pedagogics development in 1970–80’s, are pointed out. The subject and the aim of sexual pedagogics on the modern stage of Ukrainian society development are described, terminological peculiarities are defined. Based on liberal and conservative sexual program analysis the specific recommendations for practical pedagogues are made.
В статье сделан анализ становления отечественной сексуальной педагогики, показаны трудности в понимании самого понятия «сексуальная педагогика», обобщен сексуальный педагогический дискурс ХХ в. Проанализированы идеи основных направлений сексуальной социализации 1920–30-х годов, указаны причины, тормозящие развитие сексуальной педагогики в 1970–80-х гг. Выделены предмет и цели сексуальной педагогики на современном этапе развития украинского общества, оговорены терминологические нюансы. На основе анализа либеральных и консервативных сексуальных программ выработаны конкретные рекомендации педагогам-практикам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13243
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravets_Znpkhist.pdf281,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.