Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13244
Назва: Підготовка школярів до виконання батьківських функцій: зарубіжний досвід
Інші назви: Preparing pupils for parental functions: international experience
Автори: Кравець, Володимир Петрович
Бібліографічний опис: Кравець В. П. Підготовка школярів до виконання батьківських функцій: зарубіжний досвід // Педагогічний альманах. Херсон, 2018. Вип. 40. С. 10-18.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: батьківство
материнство
прокреативна підготовка
генеалогічна культура
контрацептивна культура
сімейне життя
parenthood
maternity
procreative preparation
genealogical culture
contraceptive culture
family life
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується підготовка школярів до виконання батьківських функцій в трьох провідних країнах світу – США, Великій Британії та Німеччині. Особливий акцент робиться на формуванні батьківських компетентностей, розглядаються шкільні програми з підготовки до відповідального батьківства, виділяються фактори ефективності їх впровадження в шкільні учбові плани, розглядаються методи імплементації теоретичних знань у систему прокреативної підготовки школярів, зокрема метод проектів, наративний метод, прогнозування, арттерапевтичні прийоми, імітації тощо. Виділяється обов’язковий мінімум теоретичних знань, що включає фізіологічні та психологічні аспекти зачаття, вагітності та пологів, а також перелік практичних навичок з догляду за новонародженим. Звертається увага на суперечності у впровадженні програм з батьківства в освітні системи провідних кран світу у зв’язку з трансформаційними змінами кінця ХХ – початку ХХІ століття, пов’язаними з демократизацією суспільства, активізацією професійної ролі жінок. Йдеться в статті і про формування генеалогічної та контрацептивної культури школярів. Обґрунтовано доцільність використання в Україні зарубіжного досвіду, відібрано відповідний методичний інструментарій упровадження його у вітчизняну систему підготовки молоді до усвідомленого батьківства.
In this article the preparation of pupils to perform parental functions in three leading world countries – the United States, Great Britain and Germany is analyzed. Particular emphasis is placed on the formation of parental competencies, school curricula for preparation to responsible parenting are considered, the factors of the effectiveness of their implementation in school curricula are highlighted, methods for the implementation of theoretical knowledge in the system of procreative preparation of schoolchildren, in particular project methods, narrative method, forecasting, art-therapeutic techniques, simulations, etc. are discussed. A mandatory minimum of theoretical knowledge is pointed out, that includes the physiological and psychological aspects of conception, pregnancy and childbirth, as well as a list of practical newborn care skills. Attention is drawn to the contradiction in the implementation of paternity programs in the educational systems of the world leading countries in connection with the transformational changes of the end of 20-th – beginning of the 21-st centuries in connection with the changes associated with the democratization of society, the activation of the professional role of women. This article is also about the formation of the genealogical and contraceptive culture of schoolchildren. The expediency of using foreign experience in Ukraine has been proved, the appropriate methodical tools for its implementation into the national system of youth preparation to conscious paternity have been selected.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13244
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravets_pedalm.pdf601,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.