Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13333
Назва: PSYCHO-PEDAGOGICAL PERSPECTIVES OF CHILD DEVELOPMENT: ON THE WAY FROM DEPRIVATION TO LIFE REALIZATION
Автори: Kiz, O. B.
Бібліографічний опис: Kiz O. B. PSYCHO-PEDAGOGICAL PERSPECTIVES OF CHILD DEVELOPMENT: ON THE WAY FROM DEPRIVATION TO LIFE REALIZATION // Proceedings of XXXХХV Internationalscientific conference «Prospection» (Springfield, Dez. 15, 2019). Morrisville : Lulu Press., 2019. Р. 52-55.
Дата публікації: 15-гру-2019
Видавництво: Lulu Press.
Ключові слова: deprivation
deprivation of parental and child relationships
deprivation of a child
Короткий огляд (реферат): Today Ukraine faces a difficult social and psychological phenomenon — a new ―wave‖ of deprived children, varied characteristics of which are investigated in the domestic studies; and new conditions of deprivation; types of deprivation factors; and the results of the child growth in these conditions. The thesis reveals the main problems faced by modern psychological and pedagogical science and practice in the context of changes in socio-cultural conditions for the deve-lopment of children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13333
ISBN: 978-1-79480-787-7
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kiz_Psycho-pedagogical.pdf517,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.