Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13339
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБойко, Марія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-01-28T13:19:26Z-
dc.date.available2020-01-28T13:19:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБойко М. М. Студентоценроване навчання в процесі управління якістю професійної підготовки майбутнього вчителя // Journal «ScienceRise: Pedagogical Education». Kharkiv, 2019. №4 (31). P. 41-45uk_UA
dc.identifier.issn2519-4984-
dc.identifier.issn2519-4976-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13339-
dc.descriptionDOI 10.15587/2519-4984.2019.176797uk_UA
dc.description.abstractВ статті розкрито сутність поняття «студентоцентроване навчання», як нову парадигму освітнього процесу вищої школи. Розглянуто заходи і процедури, які передбачає студентоцентроване навчання, від-повідно до вимог Стандартів та рекомендацій щодо забезпечення якості в Європейському просторі ви-щої освіти (ESG-2015). Окреслено цілі студентоцентрованої моделі освіти, охарактеризовано кількісні та якісні інструменти впровадження студентоцентрованого навчання в сучасних закладах вищої осві-ти. Визначено особливості організації освітнього процесу на засадах студентоцентрованого підходу. Висвітлено досвід реалізації студентоцентрованого навчання в системі управління якістю професійної підготовки майбутнього вчителя у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка (Україна). Індикаторами реалізації студентоцентрованого навчання в ТНПУ є: участь студентів в обговоренні та вирішенні питань удосконалення освітнього процесу, науково-дослідної роботи, участь у заходах (процесах) щодо забезпечення якості вищої освіти. Студенти деле-гують своїх представників до робочих, консультативно-дорадчих органів; внесення пропозицій щодо змісту навчальних планів і освітніх програм. Мають можливість вибору навчальних дисциплін, навчання одночасно за декількома освітніми програмами академічної мобільності. В ТНПУ розроблено чіткі про-цедури реалізації студентами своїх прав, врахування результатів опитувань в процесі прийняття управ-лінських рішень. Студентів активно залучають до співпраці зі стейкхолдерами, наявні послуги підтрим-ки випускників та розвитку кар’єри. В статті доведено, що запровадження студентоцентрованого на-вчання забезпечує автономність особистості студента, взаємоповагу в стосунках «студент-викладач», гнучкі навчальні траєкторії, систематичний моніторинг якості освітніх послуг, підвищує мотивацію студентів до навчання та саморефлексії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстудентоцентроване навчанняuk_UA
dc.subjectстудентоцентрований підхідuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутній вчительuk_UA
dc.titleСтудентоценроване навчання в процесі управління якістю професійної підготовки майбутнього вчителяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
BoikoJournal_ScienceRise.pdf418,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.