Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13364
Назва: Медіакультура як фактор розвитку особистості за умов глобалізації інформаційного простору
Інші назви: Медиакультура как фактор развития личности в условиях глобализации информационного пространства
Mediaculture as a Factor of Personality Development under Informative Space Globalization
Автори: Лупак, Наталія Миколаївна
Бібліографічний опис: Лупак Н. М. Медіакультура як фактор розвитку особистості за умов глобалізації інформаційного простору // Наукові праці ДонНТУ. Сер. Педагогіка, психологія і соціологія. Донецьк : ДНТУ, 2010. С. 19-24
Дата публікації: 2010
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Ключові слова: медіакультура
медіаосвіта
медіаграмотність
інформаційний простір
медиакультура
медиаобразование
медиаграмотность
информационное пространство
media culture
media education
media competence
informational space
Серія/номер: Педагогіка, психологія і соціологія;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема медіакультури в контексті сучасної системи масової комунікації. Медіакультура визначається як особливий тип культури інформаційного суспільства. Піднімається проблема становлення особистості в умовах глобальних змін медіапростору. Акцентується увага на провідній ролі медіаосвіти як фактору розвитку медіаграмотності, як засобу формування критичного мислення особистості.
В статье рассматривается проблема медиакультуры в контексте современной системы массовой коммуникации. Медиакультура определяется как особенный тип культуры информационного общества. Поднимается проблема становления личности в условиях глобальных изменений медиапространства. Акцентируется внимание на ведущей роли медиаобразования как фактора развития медиаграмотности, как средства формирования критического мышления личности. •о- критического мышления личности.
The article deals with the problem of media cultural relations in the context of the contemporary mass media communication system. Media culture is defined as a special type of the informative society culture. The author analyses the problem of personality formation under global changes in the media space The main role of media competence as a factor of the development of media understanding as well as the way of critical thinking modeling is underlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13364
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lupak_DNTU_7.pdf3,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.