Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13391
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПисарчук, Оксана Тарасівна-
dc.date.accessioned2020-02-04T12:51:10Z-
dc.date.available2020-02-04T12:51:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПисарчук О. Т. Особливості формування освітньо-розвивального середовища початкової школи // Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогічні науки. Черкаси : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2013. № 34 (287). С. 87-90uk_UA
dc.identifier.issn2076-586Х-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13391-
dc.description.abstractУ статті досліджено чинники, умови та особливості формування освітньо-озвивального середовища початкової школи; визначено компоненти освітньо-розвивального середовища, виокремлено умови забезпечення його результативності; обґрунтовано можливості цілеспрямованого формування освітньо-розвивального середовища сучасної початкової школи, конкретизовано поняття та виділено основні компоненти освітньо-розвивального середовища початкової школи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧеркаський національний університет ім. Б. Хмельницькогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсередовищеuk_UA
dc.subjectпредметне середовищеuk_UA
dc.subjectосвітньо-розвивальне середовищеuk_UA
dc.subjectосвітній процес початкової школиuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.titleОсобливості формування освітньо-розвивального середовища початкової школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pysarchuk_Visnuk.PDF1,21 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.