Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13391
Назва: Особливості формування освітньо-розвивального середовища початкової школи
Автори: Писарчук, Оксана Тарасівна
Бібліографічний опис: Писарчук О. Т. Особливості формування освітньо-розвивального середовища початкової школи // Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогічні науки. Черкаси : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2013. № 34 (287). С. 87-90
Дата публікації: 2013
Видавництво: Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького
Ключові слова: середовище
предметне середовище
освітньо-розвивальне середовище
освітній процес початкової школи
особистісно-орієнтований підхід
учень
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено чинники, умови та особливості формування освітньо-озвивального середовища початкової школи; визначено компоненти освітньо-розвивального середовища, виокремлено умови забезпечення його результативності; обґрунтовано можливості цілеспрямованого формування освітньо-розвивального середовища сучасної початкової школи, конкретизовано поняття та виділено основні компоненти освітньо-розвивального середовища початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13391
ISSN: 2076-586Х
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pysarchuk_Visnuk.PDF1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.