Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13391
Название: Особливості формування освітньо-розвивального середовища початкової школи
Авторы: Писарчук, Оксана Тарасівна
Библиографическое описание: Писарчук О. Т. Особливості формування освітньо-розвивального середовища початкової школи // Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогічні науки. Черкаси : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2013. № 34 (287). С. 87-90
Дата публикации: 2013
Издательство: Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького
Ключевые слова: середовище
предметне середовище
освітньо-розвивальне середовище
освітній процес початкової школи
особистісно-орієнтований підхід
учень
Серия/номер: Педагогічні науки;
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено чинники, умови та особливості формування освітньо-озвивального середовища початкової школи; визначено компоненти освітньо-розвивального середовища, виокремлено умови забезпечення його результативності; обґрунтовано можливості цілеспрямованого формування освітньо-розвивального середовища сучасної початкової школи, конкретизовано поняття та виділено основні компоненти освітньо-розвивального середовища початкової школи.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13391
ISSN: 2076-586Х
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pysarchuk_Visnuk.PDF1,21 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.