Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13406
Название: Методика навчання комп’ютерної графіки студентів закладів вищої освіти
Другие названия: TECHNIQUE OF TENTION COMP'UTER GRAPHICS STUDENTS INSTITUTION HIGHER EDUCATION
Авторы: Гевко, Ігор Васильович
Коляса, Павло
Библиографическое описание: Гевко І., Коляса П. Методика навчання комп’ютерної графіки студентів закладів вищої освіти // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. Дрогобич, 2019. № 3 (170). С. 6–12.
Дата публикации: 2019
Ключевые слова: методика навчання
комп’ютерна графіка
підготовка педагогів в області комп’ютерної графіки
training method
computer graphics
training of pedagogs in the field of computer graphics
Краткий осмотр (реферат): Комп’ютерна графіка є провідним компонентом підготовки сучасних фахівців. Представлена в статті модель методики навчання комп’ютерної графіки заснована на взаємозв’язку кількох компонентiв, які тісно пов’язані в освітньому процесі, з вибором відповідних методів, форм та розробкою дидактичних засобів навчання спрямованих на формування професійних умінь та розвиток професійної творчості з урахуванням індивідуальних переваг учня, а також сучасних вимог суспільства і ринку праці. У запропонованій нами моделі методики навчання комп'ютерній графіці виділено наступні рівні: мотиваційно-цільовий, аксіологічний, діяльнісно-процесуальний та рефлексивно-оціночний. Статті акцентовано, що в основі проектування методики навчання комп’ютерної графіки лежить взаємозв’язок декількох компонентів, які тісно переплітаються в освітньому процесі та пов’язані з вибором відповідних методів, форм та дидактичних засобів навчання, спрямованих на формування професійних умінь та розвиток професійної творчості з урахуванням індивідуальних переваг студентів, а також сучасних вимог суспільства і ринку праці.
Computer graphics is a leading component of the training of modern specialists. The article presents the model of computer graphics teaching method based on the interconnection of several components, which are closely related in the educational process, with the choice of appropriate methods, forms and development of teaching methods aimed at forming professional skills and development of professional work taking into account individual benefits of the student, as well as modern requirements of society and the labor market. In the proposed model of computer graphics teaching method, the following levels are identified: motivational-target, axiological, activity-procedural and reflexive-evaluation. Svatta emphasizes that the basis of designing the method of teaching computer graphics lies in the interconnection of several components that are closely interwoven in the educational process and associated with the choice of appropriate methods, forms and didactic means of training aimed at the formation of professional skills and the development of professional creativity taking into account individual preferences of students, as well as modern requirements of society and the labor market.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13406
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
HFV 17.pdf357,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.