Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13443
Title: Модель управління процесом педагогічної творчості вихователів закладів дошкільної освіти
Authors: Радченко, Ольга Яківна
Свізінська, Людмила
Bibliographic description (Ukraine): Радченко О., Свізінська Л. Модель управління процесом педагогічної творчості вихователів закладів дошкільної освіти // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції 18 жовтня 2018 р. Переяслав-Хмельницький : Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди, 2018. С. 149-153
Issue Date: 18-Oct-2018
Publisher: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди
Keywords: управління процесом педагогічної творчості
вихователь закладу дошкільної освіти
pedagogical creativity process management
he tutor of pre-school educational institution (preschool teacher)
Abstract: У статті представлено модель управління процесом педагогічної творчості вихователів закладу дошкільної освіти, що включає цільовий, змістовий, процесуальний та оцінювально-результативний компоненти.
This article focuses on the management model of pedagogical creativity process, introduced by the tutors of pre-school educational institution. It includes targeted, contentful, processual, evaluative and resultful components.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13443
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Radchenko_Model_pedagogical.pdf3,86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.