Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13458
Назва: Психолого-педагогічний супровід батьків дошкільника з особливими потребами
Автори: Удич, Зоряна Ігорівна
Бібліографічний опис: Удич З. Психолого-педагогічний супровід батьків дошкільника з особливими потребами // Освітній простір України : науковий журнал. Івано-Франківськ : Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника, 2016. Вип. 8. С.143–150.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника
Ключові слова: інклюзивна освіта
діти з особливими потребами дошкільного віку
консультант
психолого-педагогічний супровід батьків
inclusive education
preschool children with special needs
advisor
psychological and pedagogical support of parents
Короткий огляд (реферат): У статті акцентовано увагу на необхідності здійснення психолого-педагогічного супроводу батьків дитини з особливими потребами дошкільного віку; розроблено відповідну модель супроводу і проаналізовано її основні компоненти; визначено питання для подальших досліджень з метою впровадження інклюзивної освіти і взаємодії із сім’єю, де зростає дитина з особливими потребами.
The article focuses on the need of pre-school children with special need to be psychologically and pedagogically supported by their parents. It also designs a relevant model addressing the problem and analyzes its main components. Furthermore, the article defines questions that should be addressed by further research with the aim of introducing inclusive education and cooperating with families where the child with special needs is raised.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13458
ISSN: 2409-9244
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Udych_26.pdf12,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.