Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13459
Title: Модель фахової підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивного класу
Authors: Удич, Зоряна Ігорівна
Bibliographic description (Ukraine): Удич З. Модель фахової підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивного класу // Освітній егоцентризм Георгія Філіпчука: збірник наукових праць. Київ : Богданова А. М., 2016. С. 411-417.
Issue Date: 2016
Publisher: Богданова А. М.
Keywords: модель
моделювання
учні з особливими потребами
інклюзивна школа
інклюзивний клас
інклюзивна компетентність
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів; розглядаються основи моделювання цього процесу; визначено основні елементи моделі; акцентовано увагу на особливостях деяких принципів організації підготовки студентів; проаналізовано етапи впровадження пропонованої моделі; визначено рівні і їх основні компоненти готовності студентів здійснювати інклюзивну роботу у школі; запропоновано шляхи удосконалення формування інклюзивної компетентності.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13459
ISBN: 978-966-2184-24-2
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Udych_27.pdf12,72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.